måndag 20 april 2009

Det gick inget bra i dag...

Har under 4 veckor funderat på att bytta väg dag, nu har jag beslutat mig för att bytta. Jag ska väga mig på fredagar i stället för på måndagar som jag gjort tills nu, detta för att det känna bättre att börja med helgen och "fixa" fel den bidragit med i stället för att sluta med den...

men eftersom som jag har svårt att hålla mig borta från vågen så kan jag ju här erkänna att jag denna vecka hade gått upp 0,3 kg, men det tänker jag inte skriva in i vikt listan utan där kommer veckans vikt på fredag.

Så ska försöka köra stenhårt de kommande två veckorna då inget roligt är planerat och jag kommer vara själv hemma fram till valborg, sambon är borta...

Så bara mig att tänka på och ta hand om, det bådar gott...

Nu ska jag fixas frukost och sen läsas till skolan....

Ska försöka uppdatera här mera så kanske det kan hjälpa mig att peppa mig själv...

ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar