måndag 20 april 2009

en bra måndag...

Å vad skönt det känns när man har haft en bra dag, fått plugg gjort och ätit bra... det som felar är motionen, men man kan inte lyckas med allt... även hunnit med att träffa en vän som för tillfället pluggar på annan ort.

Så helt klart en bra dag, imorn ska jag försöka röra lite mera på mig och komma fram till hur jag ska lösa det frestande fikat på kvällen... det är inte lätt... men det ska gå, funderar på att ta med mig egen macka för att slippa frestas, eller fruktsallad, fast då undrar alla varför jag äter så och tycker det är jobbigt att ta den grejen även om jag gissar på att alla kan se och förstå varför...

Men i dag har jag bara ätit 18,5 p utav mina 21, så kanske kan få till en knäcke och te till tvn sen... eller så njuter jag av en slätt kopp te det är med gott...

Åt en underbar fiskgratäng nu på kvällen den måste helt klart göras om... 8,5 p men det är det värt.. kanske kan dra ner lite på såsen så blir den snällare...

Nehä nu ska jag slöa framför tvn innan det är sängen...

Ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar