fredag 24 april 2009

Fredag...

Första fredags vägningen, beslutade mig ju för att väga mig på fredagar i stället för på måndagar, så i dag blev första vägningen på en fredag. Normal fall väger jag mig på morgonen precis när jag gått upp, men min våg fungerade inte då så därför blev det vägning nu kl 17 i stället och ner 1 kg så himla skönt kändes det... Jag känner mig så nöjd, och nu har jag verkligen fått bevis för om jag skärper mig så går det, då går jag ner och rätt okej medel vikt med... så nu ska jag fortsätta att duktigt skriva och planera mitt mat in tag... kommer dessutom vara själv i helgen så ingen annan kan förstöra mitt mönster det känns bra... bara mig själv att tänka på, tar jag 1 kg till till nästa vecka så får jag min 3dje stjärna ska verkligen försöka med det, ha det som mål att ta ytterligare 1 kg på en vecka. hoppas på att få vara frisk med så jag kan träna lite mera...

Åååå vad peppad jag är... ska iväg och handla mat i nu och sen plugga lite innan det blir tv i kväll undra vad jag ska titta på... humm vad går på fredagar? kanske blir en film annars... ha en bra kväll...

Kram

1 kommentar:

  1. Du är så välkommen så - registrera din fredagsvikt som startvikt för tävlingen så kör vi på allt vi orkar nu! =)
    /ija

    SvaraRadera