måndag 6 april 2009

Minus...

Trots våfflor, med grädde och sylt och en liten godis påse blev det minus på vågen i dag, vilket känns jätte skönt.

Nu ska jag bara lyckas göra klart min skoluppgift idag så kommer det bli en toppen måndag... måste bara komma på vad jag ska äta till lunch i dag... Ibland önskar jag att jag inte vore student så man hade mera pengar att lägga på mat...

jag kom på i går att jag är inte långt från att ha gått ner 10 kg snart det känns verkligen så skönt, så bra... känner mig glad och nöjd med mig själv... hoppas bara att jag ska vara duktig nog att lära mig att hålla det sen när jag har nåt mitt mål men dit är det ju en bra bit kvar... Nu är det bara att hitta någon form av träning som passar mig som jag kan roa mig med för att få lite fart på ned gången för den går lite väl sakta, om ni frågar mig... fast bara ett plus på 13 veckor kanske jag ska känna mig nöjd med....

Aja nu ska jag plugga....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar