måndag 13 april 2009

Glad Påsk....

Ja det blev verkligen en glad påsk... även när jag ställde mig på vågen i morse.... var beredd på ett Plus, övervägde om jag verkligen skulle väga mig eller inte... kom fram till att det är lika bra att ta tjuren vid hornen.... och skoja om att jag blev förvånad... det blev -0,3 inte mycket på något sätt men det var inte ett PLUS vilket jag var helt inställd på... det känns såååå bra... Nu är det bara att fort sätta kämpa... det går sakta fram men det går fram och det är det viktiga för mig... nu ska jag läsa lite till innan det är dags att laga lite lunch... blir Rester i dag...

Måste sätta mig ner och planera maten för veckan som kommer med... men det får vi ta i eftermiddag tror jag allt....

Ha en bra vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar