lördag 14 mars 2009

Lördagmorgon och jobb

Så sitter man här på jobbet, efter 30 mins promenad ett äpple och två mjuka makor, en knäke och en kopp te.

Hoppas på att dagen ska bli bra... har iaf rört på mig lite. Men i kväll är det dags för middag med vänner, det är oftast skräcken, då jag inte själv avgör vad jag ska äta. Har inte beslutat mig för vad jag ska säga till vännerna ännu, vill liksom inte vara till besvär och vill inte hellersäga förmycket ännu ifall jag skulle misslyckas så är det ingen mera än jag och de närmaste som vet om det... Men jag håller mig nog iaf till det alkohol fria alternativet... då kan man ju äta lite mera...

Blir Chile con Carne till Lunch i dag, det ska bli gott... nehä nu ska jag åter gå till jobbet...

Ha en bra Lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar