måndag 30 mars 2009

Skit vecka

Här trodde jag verkligen att jag skulle få ett minus på vågen, om än ett litet... men icke ytterligare ett plus... hade först inte tänkte skriva om det här utan bara låta det vara och säga Pass denna vecka men eftersom jag alltid måste väga mig och inte kan "passa" så är det lika bra att vara uppriktig... Jag vill verkligen gå ner i vikt fattar inte varför det har stannat av, eller förra veckan fattar jag men inte denna... surt surt surt... Aja bara ta nya tag... vill ju komma i balklänningen till balen... det är ju bara 2 månader kvar till den nu....

Ska ta fram lite frukost nu iaf... hoppas på att denna vecka skall gå bättre trots en liten utflykt...

Ha det bra och hoppas det går bättre för er än det gör för mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar