onsdag 18 mars 2009

Seg på att komm igång *ler*

Börjar med att tala om hur det gick på Pizza fronten, jag åt Pizza, men men jag gjorde valet åt inte en helt och tror det vart okej. Tycker egentligen inte om Pizza, men dessa är stenungsbakade och då blir de godare, känns inte lika feta heller...

Så till dagen, började bra, gick upp kl 8:30 tog en 30 min promenad och sen gjorde jag lite andra övningar på golvet, till Nyhets morgon, men nu har jag fastnat framför tvn... Borde äta frukost och plugga... men men nu kollar jag klart på nyhets morgon sen får jag ta tag i dagen...

I dag blir det vegetarisk dag, eller inte frukost då jag bara har skinka att ha på mackan...

Men nu är det dags att ta tag i den här dagen....

Ha en bra dag....

1 kommentar:

  1. Är nog ingen större katastrof med pizzan :)

    http://emmasform.blogg.se

    SvaraRadera