måndag 16 mars 2009

Så gick de med första dagen denna vecka...

Magsjuk, vart kom den i från? jag som skulle i väg till vänner på mat i kväll... det blir hemma i soffan med tvn och böcker som sällskap istället... får se om jag lyckas få i mig något med... Jag är ju dessutom så knäpp att även att jag är magsjuk blir jag hungrig... hur funkar det egentligen???
I dag blev det vanlig frukost, sen blev det potatismos och nu har jag försökt äta lite nuddlar, får se vad magen säger om de...

Någon som har tips på bra magsjuke mat?

1 kommentar:

  1. hej hej.. tack för ditt besök :)
    Det finns inget max intag på motionspointsen längre :) Men det svåra är att veta hur man ska se vilken nivå det ligger på. Om det är hög eller medel, denna vecka blir det att testa att äta något mittimellan så får vi se vad vågen säger om det. Jag sparar aldrig mina ponits till helger osv, för har komit på att så vill inte min kropp fungera, så äter i stället mitt dagliga points antal och äter över det på helgen :)

    SvaraRadera