fredag 13 mars 2009

Min vikt blogg

I dag är början på min vikt blogg, Tanken är att jag har ska vara anonym fram tills jag gått ner ca 10 kg till. Jag kör vikt väktarna på egen hand hemifrån då jag redan varit inskriven där så pass många gånger att jag kan grund systemet. Jag tänker här dela med mig av recept, matsedlar och andra tankar om min vikt ned gång. Jag började vid årsskiftet nu 2009, men var för feg då för att börja blogga om min resa men nu tänker jag ge det ett försök. Jag har som mål att ta -0.5 varje vecka i snitt, vill inte ha för höga förväntningar med risken att bli besviken när det inte går.

När jag började min resa vägde jag 95,9 och jag är nu nere på 90,9 så jag har hållit mig till mina -0.5 i veckan under den första tiden...

Nu ska matsedeln skrivas, och sen ska det pluggas innan jag åker till affären och handlar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar